МІС (для медичних закладів,аптекта інших в перспективі категорій)

Медичні інформаційні системи (МІС) дають змогу закладу увійти в електронну систему охорони здоров’я, підключитися до центральної бази даних, вести документообіг та облік наданих послуг в електронному вигляді, взаємодіяти з іншими закладами у веденні пацієнтів.

Сучасний вітчизняний ІТ-ринок пропонує кілька медичних інформаційних систем, і закладохорони здоров’я самостійно обирає МІС, яка працюватиме в цьому закладі.

Функціонал МІС має формат модулів, і заклад обирає їх відповідно до змісту своєї роботи та кількості робочих місць, на які їх буде встановлено:
«Адміністративний модуль надавача медичних послуг» – для укладання закладами договорів з НСЗУ та отримання фінансування;
«Робоче місце лікаря» – для роботи лікарів, що надають первинну медичну допомогу: робота з деклараціями, електронні медичні записи, виписування електронного рецепта за програмою «Доступні ліки»;
«Адміністративний модуль аптечного закладу» – функціонал для реєстрації аптек, підрозділів та фармацевтів і подальшого укладання договорів про реімбурсацію з НСЗУ;
«Робоче місце фармацевта» – для роботи фармацевтів: погашення електронного рецепта за програмою «Доступні ліки».

Для підключення до електронної системи охорони здоров’я медичні інформаційні системиповинні відповідати вимогам, які визначає адміністратор цієї системи – ДП «Електронне здоров’я» і затверджує Національна служба здоров’я України.

ДП «Електронне здоров’я» регулярно тестує ці системи і надає інформацію щодо них на своєму сайті: https://ehealth.gov.ua.

Впровадження МІС підвищує ефективність роботи персоналу за рахунок скорочення паперового документообігу, спрощення збору даних, їх аналізу та підготовки звітів за ними. Крім того, МІС гарантує безпечне зберігання і захист персональних даних про пацієнта (працівник має доступ лише до тієї інформації, з якою йому потрібно працювати).

Детальніше...