Конкурс для закладів ПМД на участь у фінансово-юридичних тренінгах

28 Січня 2019

Міністерство охорони здоров’я України, разом з Національною службою здоров’я України за підтримки проекту USAID “Підтримка реформи охорони здоров’я” та проекту Світового банку “Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей” знову оголошують конкурс на участь у тренінгах “Фінансово-економічні та юридичні засади господарювання надавача первинної медичної допомоги (ПМД)”

Мета тренінгу​: підвищення потенціалу управлінських команд надавачів ПМД-лідерів реформи щодо ефективного впровадження договорів про медичне обслуговування населення.

До участі запрошуються заклади, які надають первинну медичну допомогу та уклали договір з НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій у 2019 році. Від кожного закладу участь у тренінгу можуть взяти 2-3 учасники (головний лікар, представник власника закладу/економіст/заступник головного лікаря/завідувач кадрами).

Заплановано: ТРИ три-денні тренінги  протягом лютого-квітня 2019 року , які пройдуть у містах Запоріжжя, Миколаїв, Одеса (загалом для 25 закладів ПМД).

 

Умови участі у конкурсі

 

Для того, аби взяти участь у конкурсі на участь у тренінгу “Фінансово-економічні та юридичні засади господарювання надавача первинної медичної допомоги” необхідно відповідати таким вимогам:

  1. Мати підписану угоду із НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій у 2019 році;
  2. Не бути учасником аналогічних тренінгів, які проводяться у 2018 році;
  3. Подати заявку на участь у конкурсі до 04 лютого 2019 заповнивши он-лайн форму із мотиваційним листом.

Звертаємо Вашу увагу: присутність у команді представника власника закладу ПМД вважатиметься перевагою.

Мотиваційний лист повинен:

  • містити обґрунтування чому саме команда Вашого закладу має відвідати даний тренінг; інформацію про досягнення команди закладу ПМД та місцевої влади (покращення якості послуг для пацієнтів, внутрішнє управління, залучення інвестицій тощо) які були втілені протягом 2017-2018 років та надають вашому закладу перевагу над іншими;
  • не перевищувати 300 слів.

 

Попередня програма тренінгу

Перший день тренінгу

Сесія 1. ​Представлення Проекту USAID “Підтримка реформи охорони здоров’я”

Сесія 2.​ Реформа фінансування системи охорони здоров’я: засади, нормативна база, плани

Сесія 3. Правове регулювання планування діяльності закладів охорони здоров’я у формі комунальних некомерційних підприємств:
Особливості планування діяльності КНП
Особливості розробки, затвердження та внесення змін до фінансового плану

Сесія 4. Особливості ведення бухгалтерського обліку та звітності КНП
Особливості ведення бухгалтерського обліку КНП.
Особливості звітності КНП.

Сесія 5. Юридичні аспекти фінансування закладу з декількох джерел

Другий день тренінгу

Сесія 6. Окремі аспекти трудових відносин (принципи формування колективного договору, положення про оплату праці, зміни умов праці)

Сесія 7. Основні економічні показники діяльності підприємства

Сесія 8. ​Стимулювання та мотивація персоналу (нефінансовий компонент)

Сесія 9. Стимулювання та мотивація персоналу (фінансовий компонент)

Третій день тренінгу

Сесія 10. Моделювання доходів та видатків надавача ПМД у 2019 році із використанням електронного інструменту

Сесія 11. Оптимізація доходів та видатків надавача ПМД

Сесія 12. ​Підготовка проекту фінансового плану надавача ПМД

 

Детальніше...
Детальніше у розділах: