Нові завдання і ролі керівника центру ПМД (Тренінгова сесія №1)

22 Березня 2018

Тренінгова сесія (10 вебінарів) адаптована на основі тренінгу «УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»

Перший вебінар в рамках тренінговій сесії “Розвиток потенціалу місцевих команд реформи ПМД”.

Цілі сесії (після сесії учасники):

  • ідентифікують ключові ролі керівника закладом охорони здоров’я в нових умовах;
  • виявляють найбільш значимі аспекти зовнішнього та внутрішнього середовища, котрі потребують уваги керівника ЦПМД в поточних умовах;
  • ідентифікують основні функції та інструменти менеджменту;
  • оцінюють важливість використання показників діяльності для визначення результатів.

Ключовий персонал (кому адресований вебінар): керівники та заступники керівників ЗОЗ; спеціалісти, що займаються економічною стороною діяльності закладу; профільні заступники із охорони здоров’я голів рад/виконавчих органів рад.

Питання, які будуть розглянуті під час вебінару:

  • Що означає управляти організацією?
  • Які чинники впливають на управлінські рішення?
  • Які ключові ролі менеджера в нових умовах?
  • В чому полягають функції управління?
  • Якими управлінськими інструментами користуються менеджери?

Тривалість вебінару:   1 година 10 хвилин.

Тренери:

Олена Решетняк, експерт з економічних питань та управління закладами охорони здоров’я,
Проект USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії», Deloitte Consulting LLP, Голова правління Агенції змін «Перспектива», засновник Харківської Експертної групи підтримки медичної реформи

Михайло Довгопол, експерт з питань управління закладами охорони здоров’я, Проект USAID
«Реформа ВІЛ-послуг у дії», Deloitte Consulting LLP; Агенція змін «Перспектива», засновник Харківської Експертної групи підтримки медичної реформи

Додаткові матеріали по темі:

www.management.com.ua – подборка практически ориентированных статей, книг, фильмов по менеджменту

Стивен Кови «Семь привычек высокоэффективных людей», М. 2013.

Питер Друкер «Эффективный руководитель», 2012

Джим Коллинз «От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет», 2008

 

Відео з вебінару

Детальніше...
Детальніше у розділах: