Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/healthre/healthreform.in.ua/new/wp-content/themes/usaid/single.php on line 30

Укладення договорів про медичне обслуговування з НСЗУ (інструкція)

25 Травня 2018

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” admin_label=”foto_news”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

25 квітня 2018 р. Кабінет Міністрів України прийняв постанови, які дозволяють запустити наступний етап реформи охорони здоров’я:

ПОСТАНОВА КМУ від 25 квітня 2018 р. № 410  про Деякі питання щодо договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, затверджує

  • Порядок укладення, зміни та припинення договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій;
  • Типову форму договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.

ПОСТАНОВА КМУ від 25 квітня 2018 р. № 407 Про затвердження Порядку реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій для первинної медичної допомоги на 2018 рік, згідно з якою, Національна служба здоров’я повинна укласти договори про медичне обслуговування населення зі комунальними закладами охорони здоров’я, які забезпечують надання первинної медичної допомоги в рамках окремої адміністративної-територіальної одиниці в дві хвилі:

  • до 5 червня 2018 р. на строк з 1 липня по 31 грудня 2018 р
  • до 15 серпня 2018 р. на строк з 1 жовтня по 31 грудня 2018 р.

В рамках «першої хвилі» укладання договорів, 149 комунальних закладів та 12 приватних медичних центрів та ФОП, що надають ПМД, підписали договори з НСЗУ та будуть отримувати фінансування за новою моделлю (капітаційною ставкою) вже з 1 липня 2018 р.

Друга хвиля підписання договорів буде оголошена вже наприкінці липня, а договори з НСЗУ мають бути укладені не пізніше 15 серпня. В цьому випадку, заклади зможуть фінансуватися за новою моделлю вже з 1 жовтня 2018.

Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах (далі – Заявник), має відповідати Вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення, з яким головними розпорядниками бюджетних коштів укладаються договори про медичне обслуговування населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 391

Зверніть увагу

  1. Укласти договір з НСЗУ можна тільки “одним бюджетом”, якщо хоча б один заклад не встигає, або не хоче укласти договір, то не  укладає жоден заклад.
  2. Щоб підписати договір з НСЗУ треба мати чинну ліцензію на медичну практику за спеціальностями терапія/ педіатрія/ загальна практика – сімейна медицина.

Чи можна укласти договір з НСЗУ у перехідний період, коли новостворене комунальне підприємство ще не отримало нову ліцензію, але стара ще не анульована?

Згідно пункту 4 статті 15 Закону України якщо заклад охорони здоров’я (ЗОЗ) припиняє свою діяльність в результаті злиття, приєднання чи перетворення, то його правонаступник може у строк, що не перевищує 3-ох місяців, здійснювати господарську діяльність на підставі раніше виданої ліцензії. НСЗУ матиме право розірвати договір в односторонньому порядку.

  1. Щоб отримувати кошти за договором з НСЗУ, заклад повинен мати рахунок в установі банку, крім казначейства.
  2. На виконання вимог бюджетного кодексу та вчасного перерозподілу коштів для спрямовування субвенції договори будуть укладені до 15 серпня.
  3. В оголошенні НСЗУ про початок «другої хвилі» підписання договорів будуть зазначено, яким чином подавати заяву, перелік документів, що додаються до заяви з вимогами до них, а також кінцевий термін подання заяв та документів.

Оголошення про укладення договору

Оголошення про укладення «другої хвилі» договорів буде розміщене на офіційному веб-сайті http://nszu.gov.ua/index-5.html

Форма заяви про укладення «другої хвилі» договорів та додатків до неї буде надано в  самому оголошенні.

ВАЖЛИВО! У жодному разі не змінювати текст заяви (сторінка 1 та 2), крім пунктів виділених червоним. Використовуйте шаблони листів додатків 4 та 5.

Спосіб подання заяв про укладення Договору

Заявник подає до НСЗУ заяву та додатки до заяви в електронній формі згідно з формами, визначеними нижче (далі – Заява та додатки). Заява та додатки подаються в електронній формі одним файлом у форматі DOC або DOCX із накладеним електронним цифровим підписом (далі – ЕЦП). Назва файлу має містити тільки код ЄДРПОУ (або РНОКПП – для ФОП) Заявника. Заява та додатки подаються електронним листом на адресу електронної пошти dohovir@nszu.gov.ua.  Тема листа має містити слово «Заява», код ЄДРПОУ (або РНОКПП – для ФОП) та скорочену назву (або прізвище та ініціали ФОП) Заявника

Строк подання Заяв про укладення Договору

Для “першої хвилі” договорів: строк подання Заяви та додатків спливає о 16 годині 00 хвилин за Київським часом 1 червня 2018 року. Заяви про укладення договору, подані після закінчення строку подання, не розглядаються.

Для “другої хвилі” договорів: Кінцевий термін подання Заяви та додатків буде зазначений в оголошенні про укладення договору, але не пізніше 15 серпня 2018. Заяви про укладення договору, подані після закінчення кінцевого терміну подання, не будуть розглядатись.

Перелік додатків до Заяви (форми додаються)

Додаток 1. Скановані копії документів, що підтверджують повноваження особи на підписання Договору від імені Заявника, а саме:

для юридичних осіб

  • Статут;
  • Рішення (наказ або розпорядження) власника Заявника про призначення на посаду уповноваженої особи;
  • Витяг з контракту (або додаткова угода до контракту) між власником Заявника та уповноваженою особою з інформацією про термін дії контракту;
  • Довіреність видана суб’єктом господарювання на укладення договору з НСЗУ (за наявності);
  • Рішення власника юридичної особи про надання права уповноваженій особі підписати договір (в разі потреби – якщо в статуті є обмеження права укладати договори).

для фізичних осіб – підприємців

  • Нотаріально посвідчена довіреність, видана фізичною особою – підприємцем на укладення Договору (за потреби).

Додаток 2. Відомості про чинну ліцензію, видану Заявнику на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Додаток 3. Відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання зазначених у цьому оголошенні медичних послуг (відомості про місця надання медичних послуг та залучених осіб Заявника).

ВАЖЛИВО! Кількість таблиць має співпадати з кількістю місць надання допомоги (амбулаторії, ФАП, ФП) та інформацією у Ehealth.

ВСІ поля таблиці мають бути заповнені.

Дані мають повністю відповідати даним в Електронній системі (Ehealth)

Графік прийому пацієнтів (дні тижня, години прийому) – графік роботи місця надання послуг. Вказати час та дні тижня

Інформація “Частини 2. Відомості про всіх осіб, які будуть залучені Заявником до надання медичних послуг за Договором” наводиться ОДИН раз в кінці додатку 3.

Додаток 4. Листи від органів місцевого самоврядування, з місцевих бюджетів яких здійснюється фінансування Заявника, з переліком усіх закладів охорони здоров’я, які надають ПМД та фінансуються з цих місцевих бюджетів. Додаток 4 подається тільки комунальними закладами охорони здоров’я.

У випадку, якщо Заявник отримує фінансування на забезпечення надання ПМД з кількох місцевих бюджетів, зазначені листи подаються від усіх відповідних органів місцевого самоврядування.

Приклад: Районний ЦПМСД обслуговує населення району та 4 ОТГ. Відповідний районний ЦПМСД отримає фінансування від 5 бюджетів. Треба подати 5 листів згідно форми додатку 4.

Коди бюджетів можна подивитись Згідно з додатком №6 до закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». 

Додаток 5. Лист від органу місцевого самоврядування, з місцевого бюджету якого здійснюється фінансування Заявника, із зазначенням кількості наявного населення на території обслуговування Заявника станом на 01.01.2017.

  • Додаток 5 подається тільки комунальними закладами охорони здоров’яу випадку, якщо Заявник є одним з кількох надавачів ПМД в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці.

Сумарна кількість наявного населення на територіях обслуговування всіх заявників в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці має дорівнювати кількості наявного населення цієї адміністративно-територіальної одиниці.

Інструкція з підписання по роботі з електронним цифровим підписом (ЕЦП) для укладення договорів з НСЗУ про медичне обслуговування населення

Ця Інструкція призначена для керівників закладів охорони здоров’я та інших уповноважених осіб, які мають право підписати договорів про медичне обслуговування населення з НСЗУ (далі – Договір).

Особливості роботи з АЦСК ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” набедено в кінці документу.

Підпис заявки ЕЦП має ваглядати так:

Алгоритм

Крок 1.  Підготування файлу із Заявою та додатками

Детальна інформація про подання Заяви, зокрема форма Заяви та додатків до Заяви, розміщена в розділі Оголошенні на сайті НСЗУ http://nszu.gov.ua

Увага! Правильно підготовлена Заява має такі ознаки:

(1)     за змістом – відповідає вимогам до заяви визначеним в Оголошенні;

(2)     за формою – складається з одного файлу у форматі DOCX або DOC, в якому міститься текст Заяви та додатків до Заяви включно із сканованими документами.

Крок 2.  Накладення ЕЦП на файл із Заявою

2.1. Для накладення ЕЦП використовується сервіс он-лайн накладення та перевірки ЕЦП, розміщений на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО) Міністерства юстиції України.

Зайдіть на сайт https://czo.gov.ua/online-ecp

2.2. Оберіть Накладення ЕЦП.

2.3. Оберіть варіант підпису файлу: Дані та підпис окремими файлами (ЕЦП у зовнішній файл).

2.4. Натисніть кнопку Оберіть. В діалоговому вікні вкажіть шлях до файлу із Заявою та оберіть цей файл (виділити, відкрити).

2.5. З випадного списку оберіть АЦСК, в якому ви отримували сертифікат ключа ЕЦП. Якщо в списку немає вашого АЦСК – дивіться розділ

2.6. Поруч із полем Особистий ключ натисніть кнопку Обрати. В діалоговому вікні вкажіть шлях до файлу із ключем та оберіть цей файл (виділити, відкрити).

2.7. В полі Пароль захисту ключа введіть пароль до вашого ЕЦП і натисніть кнопку Зчитати.

2.8. В разу успішного накладення ЕЦП ви отримаєте повідомлення на екрані. В тексті повідомлення будуть зазначено назву підписаного файлу, ПІБ уповноваженої особи, назву закладу, від імені якого здійснено підпис, та інші дані.

Натисніть кнопку Зберегти і вкажіть шлях для збереження файлу із підписом – в ту саму теку, де розміщено файл із Заявою.

Назва збереженого файлу із підписом міститиме назву та розширення файлу який було підписано, та матиме розширення P7S.

Якщо все зроблено правильно, в одній теці у вас буде два файли, наприклад:

Заява.docx

Файл із заявою

Заява.docx.p7s

Підпис, накладений на файл із заявою

Перевірте правильність накладання ЕЦП https://czo.gov.ua/verify

Крок 3. Надсилання обох файлів в НСЗУ

Важливо! Файл із Заявою та файл із підписом, накладеним на файл із Заявою становлять неподільну пару. Надсилати в НСЗУ потрібно обидва файли.

Надішліть ці файли на адресу dohovir@nszu.gov.ua.

Ваша заява буде опрацьована і в разі відсутності зауважень ви отримаєте офіційне повідомлення від НСЗУ про намір укласти договір.

 

Особливості роботи з АЦСК ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Якщо ви використовуєте сервіс  АЦСК ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” зверніть увагу. ЕЦП має бути згенеровано в системі https://24.privatbank.ua. (Новий інтерфейс приіват24).

Для генерації “правильного” ЕЦП використовуйте аглоритм.

Крок 1.

Крок 2.

Крок 3.

ПРИКЛАД НЕ ПРАВИЛЬНО ПІДПИСАНОЇ ЗАЯВКИ

  • не вірно вказана посада
  • не вказано ПІП підписувача

Докладно про те , як укласти договір з НСЗУ наведено у Дайджесті МОЗ№7

Завантажити дайджест: https://bit.ly/2xEtCgG

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” admin_label=”social”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_sharing tagline=”Поділитися” tagline_color=”” backgroundcolor=”” title=”” link=”” description=”” icons_boxed=”” icons_boxed_radius=”” color_type=”” icon_colors=”” box_colors=”” tooltip_placement=”” pinterest_image=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Детальніше...