Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/healthre/healthreform.in.ua/new/wp-content/themes/usaid/single.php on line 30

Зразки розроблених стратегічних документів

3 Липня 2018

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” admin_label=”foto_news”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

Приклади стратегічних документів:

  • КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги  м. Мукачева”;
  • КП “Комунальне некомерційне підприємство Вознесенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги”.

Детально про підходи до стратегічного планування дивіться у вебінарі Планування: формуємо стратегію.

[/fusion_text][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”center” style_type=”default” sep_color=””]

КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги  м. Мукачева”

[/fusion_title][fusion_text columns=”1″ column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

Місія

Ми існуємо, щоб піклуватись про збереження вашого здоров’я, а у разі потреби – забезпечити доступну та якісну медичну допомогу, шляхом формування дружніх відносин, що ґрунтуються на взаємодовірі та повазі, комфортних умовах та професійності наших працівників. Ваше міцне здоров’я та хороший настрій є ціллю нашої роботи.

Бачення

Бути лідером в Закарпатській області у сфері інновацій, якості медичних послуг та комфорту для клієнтів.
Населення області беззаперечно визнає наш заклад як найбажаніше місце для обслуговування, а медична спільнота – як орієнтир з інноваційного розвитку. Наші лідерські позиції знаходять відображення в кращих показниках здоров’я громади м. Мукачева порівняно з іншими громадами області.
Ми якісно обслуговуємо своїх клієнтів незалежно від місця їх проживання завдяки активному використанню дистанційних технологій. Маємо довіру клієнтів завдяки мотивованому колективу, доброзичливому ставленню, якісному наданню послуг та комфортним умовам. 85% нашої громади до 2020 року обирають саме нас дбати про їх здоров’я.
Відроджуємо цінність сімейної медицини в Закарпатті для наших клієнтів.

[/fusion_text][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

SWOT-аналіз

Сильні сторони організаціїСлабкі сторони організації
Впроваджено МІС та АРМ, мережу інтернет

Компактна і ефективна структура мережі ПМД

Наближеність до ЗОЗ вторинного рівня

Висока укомплектованість матеріально-технічної бази

Наявні кошти для створення механізму фінансової мотивації

Наявні сайт закладу та ФБ сторінка

Помірний ступінь кваліфікації персоналу

Досить невтішний стан приміщень амбулаторій

Неефективність закладу за рахунок неоптимального штатного розпису

Помірний рівень клієнтського сервісу

Відсутня фінансова система мотивації персоналу

Низький рівень знань з використання телемедичних технологій

Зовнішні можливостіЗовнішні загрози
Наявна єдина інформаційна система в місті (район не під’єднаний до вторинки)

Високий рівень пільгового забезпечення містян медикаментами

Потужна підтримка місцевої влади

Велика частина районних жителів працює у місті

Низька рівень конкуренції районного закладу, що надає ПМД

Конкуренція з боку приватних центрів у місті

Частина населення залишиться пасивна до вибору лікаря через недовіру до первинної ланки

«Холодні» відносини з департаментом ОЗ ОДА

Стратегії

Назва етапу стратегії

ЗаходиТерміни виконання та цільІндикатори
1 Покращення якості медичної допомогиПокращення якості надання медичної допомоги:

– систематична організація навчання персоналу, тренінгів, обміну досвідом,

– впровадження системи стандартизації медичної допомоги,

– розробка та впровадження системи оцінки якості надання медичної допомоги

До початку 2019 року:

Рівень первинної інвалідності менше 44,0

Рівень малюкової смертності менше 8,0

рівень запущених форм онкопатлогії менше 10 %

– Рівень первинної інвалідності,

– рівень малюкової смертності,

– рівень виїздів ЕМД менше 4,00

Покращення якості профілактичної роботи:

– проведення тренінгів,

– просвітня робота з населенням через медіа ресурси,

– організація шкіл здоров’я,

Протягом 2018-2020 років:

– рівень запущених форм онкопатлогії менше 10 %

– рівень захворюваності на запущені форми туберкульозу менше 35,0

– рівень виконання первинного вакцинального комплексу

більше 60.0

– На кожній амбулаторії наявна школа здоров’я до кінця 2019 року

– рівень виконання первинного вакцинального комплексу

– рівень захворюваності на запущені форми туберкульозу

– рівень  охоплення населення скринінговими обстеженнями з профілактики серцево-судинних хвороб,

-кількість шкіл здоров’я та кількість населення, що охоплені діяльністю ШЗ

2 Підвищення рівня задоволеності клієнтівПокращення умов надання медичної допомоги (ремонти, облаштування)100% приміщень  відремонтовано до кінця 2020 року%  приміщень з ремонтом
Створення системи клієнтського сервісу та його впровадження, навчання персоналу– Рівень задоволених клієнтів становить 95% до 2020 року

– Відсоток підписаного населення становить 90%

– кількість скарги пацієнтів, що надійшли в заклад з різних джерел та зареєстровані,

– відсоток підписаного населення,

– рівень задоволеності клієнтів (анкетування)

Відкриття дитячих майданчиків біля амбулаторій №1, 8 та 9Відкрито 3 майданчики до 2020 рокуКількість відкритих майданчиків
3. Розвиток телемедичного напрямкуЗакупівля обладнання, що дозволяє застосування телемедициниКількість консультацій із застосуванням телемедичних технологій складає 25% всіх консультацій на кінець 2020 рокуКількість консультацій із застосуванням телемедичних технологій
Залучити додаткові кошти у розмірі 1 млн. грн. протягом 2018-2019 років на придбання новітнього обладнанняУчасть у грантових програмах, залучення благодійних внесків– кількість коштів,  що надійшли від грантових проектів та благодійної допомоги
Навчання персоналу роботі з новітнім обладнанням, використанню телекомунікацій, в т.ч. соц. МережВсі медичні працівники закладу володіють навичками надання послуг з використанням телемедицини до кінця 2020 рокуВідсоток працівників, що склали залік з роботи  з телемедичними технологіями
4. Підвищення керованості закладуРозробка та впровадження системи мотивації та індикаторів оцінки– відсоток задоволених працівників заробітною платою більше 80%

– впроваджена система додаткової мотивації

– середній рівень доходу

– відсоток задоволених працівників заробітною платою

– додаткові мотивуючі фактори

Залучення додаткових коштів– до 2020 року залучено 15% бюджету закладу додатково– кількість коштів від платних послуг,

– кількість коштів від грантових програм

– кількість коштів від благодійних внесків

Підвищення  фінансової ефективностіДо кінця 2018 року:

– проведено внутрішній  аудит з фінансової ефективності

– рівень витрат скоротилась на 20% до середини 2019 року

– кількість штатних одиниць зменшилась до 170 до кінця 2019 року

– рівень витрат

– кількість штатних одиниць

5. Популяризація сімейної медицинипровести «Ярмарку здоров’я»Жовтень-листопад 2018 року:

– кількість клієнтів, що відвідали захід більше 1000,

– відсоток схвальних відгуків (за вихідним анкетуванням) більше 70%

– кількість клієнтів, що довіряють сімейному лікарю більше 75%

– кількість клієнтів, що відвідали захід

– відсоток схвальних відгуків (за вихідним анкетуванням)

– кількість клієнтів, що довіряють сімейному лікарю

Ініціювати створення телепрограми на місцевому ТБ «Година здоров’я»Протягом 2018 року 10 сюжетів– кількість сюжетів
Ведення сайту та ФБ сторінки закладуПротягом 2018 року:

– кількість свіжого матеріалу, що опубліковано за місяць складає не менше 10 тем,

– кількість звернень громадян через сайт чи сторінку до кінця року не менше 30

– кількість свіжого матеріалу, що опубліковано за місяць,

– кількість звернень громадян через сайт чи сторінку

[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”center” style_type=”default” sep_color=””]

КП “Комунальне некомерційне підприємство Вознесенський міський центр первинної медико-санітарної допомоги”

[/fusion_title][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” class=”” id=””]

Місія

Збереження здоров’я населення міста через попередження хвороб та просування здорового способу життя на основі партнерства, поваги та довіри між медичною спільнотою та населенням, професіоналізму наших працівників.

Бачення

Бути найкращими в регіоні в якості надання медичних послуг первинного рівню, створення комфорту та задоволення потреб пацієнтів на основі інноваційних технологій.

За 3 роки в нашому Центрі будуть працювати двадцять два сімейних лікаря, надаючи послуги первинної медичної допомоги населення міста Вознесенська та прилеглої Новогригорівської громади.

Основними джерелами надходжень в бюджет будуть оплата за обслуговування населення (НСЗУ) та інвестиції з місцевого бюджету.

Робочі відносини зі вторинним рівнем побудовані на договірній основі, і включають лабораторне та інструментальне обстеження, консультації лікарів – спеціалістів, лікування в профільних відділеннях ЦРЛ, надання невідкладної допомоги в неробочі та святкові дні.

Наш персонал цінує комфортні та сучасно обладнані робочі місця, можливість отримання службового житла, забезпечення автотранспортом, гнучку зарплату, що відповідає результатам роботи.

Аналіз ситуації

Сильні сторониСлабкі сторони
–     Мережа закладів охорони здоров’я , наближена до пацієнтів ( 3 амбулаторії сімейних лікарів розташовані в різних мікрорайонах міста)

–     Наявність автотранспорту

–     ІТ – фахівці

–     Компетенція в написанні грантів

–     Комунікативні навички персоналу у вирішенні конфліктів

–     Комфортний клімат в колективі, колегіальність

–     Достатній поточний портфель послуг Центру, володіння лікарями Центру навичками офтальмологічного, неврологічного, ЛОР – обстеження, наявність обладнання для надання вказаних послуг (офтальмоскопи, транспальпебральні тонометри, неврологічний молоточок, ларингоскоп, вушні воронки тощо)

–     Достатня кількість середнього медичного персоналу

–     Сучасна зона ресепшн, навчені працівники, відпрацьовані процеси реєстрації та маршрутизації пацієнтів.

–     75% сімейних лікарів  – перед пенсійного та пенсійного віку

–     Відсутність володіння англійською мовою лікарями Центру

–     Відсутність можливості користування сучасними міжнародними протоколами

Зовнішні можливостіЗовнішні загрози
–          Активна позиція і зацікавленість в розвитку медицини місцевої влади

–          Компактність території громади

–          Позитивне ставлення населення до сімейних лікарів

–          100% покриття Internet в громаді

–          Задовільний стан шляхів

–          Громада міста – за здоровий спосіб життя: наявність у місті ФОК із закритим басейном, велоперегони, туристичний гурток для дітей «Непосиди», організація змагань сімей

–          Доступність міжнародних грантів

–          Наявність громадських організацій – МБО (Фонд громади Вознесенська) та ГО «Агентство економічного розвитку

–          Підтримка місцевого бізнесу та доброзичливе ставлення до медичної галузі: організація джинсової вечірки та благодійного балу для покращення умов для пацієнтів при наданні медичної допомоги

–          Партнерство громади з закордонними закладами ОЗ

–          молоді фахівці не бажають їхати працювати в громаду

Стратегія закладу

РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ

Залучати до закладу молодих фахівців, створюючи конкурентні пропозиції за підтримки громади (забезпечення житлом, муніципальні надбавки до заробітної плати)

Стратегічна мета – на 2020 рік мати не менш, як 40% сімейних лікарів віком до 35 років

Постійно підвищувати фаховий рівень сімейних лікарів шляхом навчання на семінарах, тренінгах за рахунок донорів (гранти)

Стратегічна мета – кожен рік не менш, як 30% персоналу Центру відвідають навчальні курси, тренінги.

Стажування в медичних закладах за кордоном (Польща).

Стратегічна мета – на 2020 рік 10% сімейних лікарів простажувались за кордоном

РОЗВИТОК ПОСЛУГ

Впровадження сучасних міжнародних клінічних протоколів діагностики та лікування

Стратегічна мета – на 2020 рік дотримання лікарями міжнародних протоколів сягає 70% (запровадження щоквартального моніторингу)

Впровадження додаткових послуг (додаткові обстеження)

РОЗВИТОК СТОСУНКІВ З НАСЕЛЕННЯМ

Створення культури довіри між медичними працівниками та жителями міста за рахунок проведення семінарів – тренінгів для медичних працівників та діалог медичних працівників з населенням міста у форматі круглих столів, в Університеті третього віку, покрокове роз’яснення суті реформування медичної галузі на сайті міста та в місцевих ЗМІ.

Стратегічна мета – на 2020 рік рейтинг довіри до сімейного лікаря в громаді сягає 85% (систематичне анкетування та опитування)

Активна освітня робота з населенням з формування здорового способу життя.

Стратегічна мета – на 2020 рік не менш як 25% населення залучені до практик здорового способу життя (спорт, групи, гуртки тощо)

[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”35″ bottom_margin=”” border_size=”0″ icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible” admin_label=”social”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_sharing tagline=”Поділитися” tagline_color=”” backgroundcolor=”” title=”” link=”” description=”” icons_boxed=”” icons_boxed_radius=”” color_type=”” icon_colors=”” box_colors=”” tooltip_placement=”” pinterest_image=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Детальніше...